تاريخ البدء

المساق مفتوح

במיוחד לתקופת הקורונה: ניתן ליישם את פרקטיקות ההוראה גם בהוראה מרחוק (לפרטים לחצו כאן)

הרישום לשלב היישומי של הקורס נסגר, ולא ניתן להגיש את ההתנסות ולקבל קרדיט.
עם זאת, יחידת הלימוד של הקורס פתוחה ללמידה.
הרישום לשלב היישומי יפתח מחדש בתחילת שנת הלימודים תשפ”א.

קורס זה פותח עבור משרד החינוך – המזכירות הפדגוגית, והנו חלק מסדרת ‘מיקרו-קרדיטציה. קצר ולעניין!’.(להסבר על המודל לחצו כאן, לצפייה בקטלוג המלא לחצו כאן)

מה שתלמדו:

  • ביסוס והרחבת ידע אודות אסטרטגיית הטיעון וחשיבותה.
  • היכרות עם פרקטיקה המעוררת עניין וחיבור רגשי לאסטרטגיית הטיעון.
  • התנסות בתכנון, יישום ותיעוד של הפרקטיקה בכיתה.

الوصف:

אסטרטגיית הטיעון נתפסת בקרב תלמידים כאסטרטגיה חסרת חשיבות, מורכבת ובטח לא כזו שיכולה להיות רלוונטית ומועילה להם בחיי היום-יום. הבנת ויישום האסטרטגיה מהוות אתגר עבור תלמידים בגילאים שונים. יתרה מכך, כאשר תלמידים מנסים ליישם את המודל, צפים ועולים קשיים כמו אי התבוססות על מידע רלוונטי, הסקת מסקנות חפוזה ולא שלמה, שפה עילגת וטאוטולוגיה.

المساق مفتوح. التسجيل مفتوح

مساقات إضافية ممكن ان تثير اهتمامك

إنضموا لتكتشفوا عوالم جديدة من التعليم في مساقات مختلفة بمواضيع ممتازة: